Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Zaboravljena Evropa, zaboravna Srbija

Komentari (28) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 07 maj 2009 22:18
MP
Gospođo Smailović a zaključak?Svi koji smo pročitali Vaš članak naravno imamo ga.No da ste ga Vi napisali bilo bi efektnije za mnogobrojne čitaoce koji cene prave novinarske autoritete.
Preporuke:
0
0
2 četvrtak, 07 maj 2009 22:48
Planeta
Bez priče o ulasku u EU, sadašnja vlast bi potpuno izgubila legitimitet, te mislim da otuda potiče njihovo očajničko ponašanje i mesečarska politika. Na žalost, od njihovog mesečarenja nam je svima pao mrak na oči.
Preporuke:
0
0
3 četvrtak, 07 maj 2009 23:41
GOKSI
Zaista sjajan komentar.Ovo je samo dokaz koliko su Srbi naivni,i kako imaju kratko pamćenje.Kako to da se od toliko novinarskih "veličina" niko na seti, da napravi jedan osvrt na celu situaciju.Poduži je spisak naših štetočina,ali kao što nas je Svilanović uništio,nije niko.Pa gde je B92,da nešto slično kaže...
Preporuke:
0
0
4 četvrtak, 07 maj 2009 23:43
Gazda Gruja
Sve to na stranu, da se vratim ja na svoj jučerašnji, đurđevdanski šok. Narod, za čiju se zaštitu, je li, svi zalažu, i u čiju se odbranu svi zaklinju, misli ovako:
a) ili ništa od EU, a vrati Tita jer sam tad živeo kao čovek
b) a`jmo više u tu EU, pa da živimo k`o ljudi, onako kako smo živeli za vreme Tita.

Percepcija EU u Srbiji i dalje nije "ulazak u EU - u svom tehničkom delu - značio bi usvajanje striktnih zakona i poštovanje strogih propisa u svemu, i onda, nakon MNOOOOGO, mnogo, mnogo rada, postoji šansa za kvalitativnu promenu NAČINA života i (samim tim) standarda naroda - a politički deo paketa sa EU je nešto što ćemo morati da rešavamo trezveno i polako i u SVOM interesu, tokom dugog niza godina" - ali neeee - percepcija naroda je "EU će da bude nova socijalna država, kao "Stara Juga", gde ću ja da zabušavam, a NEKO DRUGI će da mi daje pare."

E, sad, mi možemo da se pravimo da Narod to ne kaže i da se, opet, vrtimo u krug...

UF, ponekad mi teško da išta objašnjavam ljudima starijim od 40 godina :(
Preporuke:
0
0
5 četvrtak, 07 maj 2009 23:58
koekude
Posao novinara je da se bavi cinjenicama,a nas citalaca zakljuccima, sto je naravno,licne prirode i shvatanja recenog u tekstu,samog citaoca.Sloboda stampe se ogleda u tome da novinar izbegava da pravi zakljucak(licne prirode shvatanja)zarad slobode misljenja onih koji citaju...
Preporuke:
0
0
6 petak, 08 maj 2009 00:28
Đorđe
@MP Umesto zaključka - naslov. Jasnije ne može biti.
Preporuke:
0
0
7 petak, 08 maj 2009 00:48
Mladi DŽedaj
Sjajan članak. Dobro je podsetiti se svega ovoga, naročito predizbornog potpisivanja SSP. Ne znam samo čija je to bila ideja, naših demokrata ili EU, ali prevara je maestralno izvedena. Demokrate su dobile nešto čime mogu da manipulišu i varaju narod, a EU naše pare.

I baš sam se pitao na koliko se procenjuju gubici od jednostrane primene SSP. Vlast kaže 10 miliiona, opozicija 300 miliona. Neka je realna cifra negde na pola, oko 150 miliona. To praktično znači da smo dobar deo para od prodaje NIS-a poklonili Evropskoj Uniji.

Bilans vlade je stvarno poražavajući. Finansijski propusti:
  • jednostrana primena SSP o trošku građana
  • spašavanje i otkup Miladina Kovačevića takođe o trošku građana

Slabljenje države i ustavnog poretka:
  • ustav Vojvodine koji je promoviše u državu
  • podela Srbije na 7 evro-regija i stvaranje još pokrajina

Ograničavanje ličnih sloboda i jačanje kontrole nad građanima:
  • zakon o diskriminaciji koji ruši tradicionalni moral
  • zakon o oduzimanju imovine
  • elektronske lične karte


Treba ih što pre smeniti, pre nego što neprave još više štete.
Preporuke:
0
0
8 petak, 08 maj 2009 08:27
Srboljub Savic
Hronologija i podsecanje bi trebalo da sluze necemu
Osim licne afirmacije, clanak ipak "doliva ulje
na vatru"-produbljuje vestacke podele. Za i protiv
"evrope" ne postoji.
Ni postovana g. Smajlovic ne zeli da osvetli pravnu
stranu, vise nego ocigledne, prevare.
Ako ovu ogromnu prevaru ne zelimo da kvalifikujemo
i sankcionisemo, morali bi osloboditi sve osudjene prevarante i ostale-"udruzene u cilju protiv-pravnog sticanja materijalne koristi".
Da nije tako, "pobednicka, pro" koalicija bi imala
program, planove, izvestaje i sve neophodno sto vodi ka cilju - prijemu Srbije u EZ. Takodje, rascitili bi i stav o ulasku u NATO (a ne maskirali necijije ideje pod "evroatlanske integracije"). Ne samo da Vlada nema nista stvarno vec ga nemaju ni silne kancelarije, agencije i NVO, koje ipak placa narod.
O kakvoj to Evropi pricaju oni koji su placeni da
izgrade i poboljsaju privredu, finasije, zdravstvo,
investicije, zaposlenost (u privredi, a ne u potrosnji, kroz nevidjenu armiju sluzbenika), zakone, institucije (bez kojih nema drzave),...
Oni koji analiziraju i ocenjuju, ne pisu po novinama, ali iteakko uticu na misljenje o Srbiji.
Evropska javnost-gledaoci TV i citaoci stampe
ne dobija nista, cak ni od nasih "pro", sto bi
izmenilo sliku i misljenje o nama. Lose misljenje
"zdusno" podgrevaju "nasi", kroz nevidjen broj
NVO-humanista, demokrata, "pro boraca",...
Da sve bude teze, raste nezadovoljstvo naroda i "stare i nove Evrope". Jednima su za sve nevolje krivi "novi", drugima arogancija "starih".
Od utopijske ideje, preko De Golove vizije UE-od
Atlantika do Urala, jedinstva u razlicitosti i konacno konkurenta SAD, dosli smo do nedefinisane
EZ, pod patronatom SAD, kroz NATO i Briselske
birokratije, koja koci i gusi, umesto da razvija.
Pored svih muka i ruznoce kojom i sami sebe zasipamo, moramo se suociti i sa Holandskom povredjenom sujetom (nimalo naivnom).
Medjutim, umesto laznog "pro i kontra", bilo bi
dobro otvoriti konstruktivnu polemiku.
Savic
Preporuke:
0
0
9 petak, 08 maj 2009 09:20
brm
još jedan od desetina možda već i stotinu sjajnih tekstova na ovom sajtu na ovu temu...a zaključak? a alternative?...ok. ja sam odavno protiv EU i NATO ali šta ćemo sad..alternativa sigurno nije vojna neutralnost ili EU da a NATO ne ko što neki pišu, jer to meni zvuči zaista naivno... kao što imamo bajkovite prognoze i "projekcije" šta će biti kad (nikad) neće biti (u EU)sa "one" strane, da li se neko bavi "projekcijama" i "benefitima" Srbije u nekim drugim integracijama i organizacijama ekonomskim i vojnim?..mene kao nestručnjaka i građanina TO zanima.
Preporuke:
0
0
10 petak, 08 maj 2009 10:09
Cernisevski
Gazda Gruja
percepcija naroda je "EU će da bude nova socijalna država, kao "Stara Juga", gde ću ja da zabušavam, a NEKO DRUGI će da mi daje pare."

-ma naravno, i sam vec dugo ovo ponavljam. Eto zasto "Evropa nema alternativu". I eto zato, zbog te i takve percepcije ovaj narod je pokusao da trguje da delom svoje teritorije i svojim identitetom. Imam dubok utisak da gledamo poslednji cin posrtanja i sunovrata jednog naroda u nestajanju.
Preporuke:
0
0
11 petak, 08 maj 2009 10:22
Dragan
Hvala Vam na ovom podsećanju, ne sećam se da je ijedan medij imao hrabrosti da podseti građane šta su predsednik i svi njegovi ljudi obećavali kada je potpisivan SSP.Tada su obećali mnogo radnih mesta, investicija, beli šengen, predpristupne fondove...Da vidimo šta je Srbija dobila, tačnije izgubila tim potpisivanjem. Prvo, taj sporazum je odmah zaleđen, odnosno EU ga ne primenjuje. Ali je Srbija učinila niz ustupaka. Prvo, vratila je ambasadore u zemlje koje su priznale nezavisnost Kosmeta. Drugo, prihvatila je EULEKS, iako je jasno da on radi na nezavisnoti Kosmeta. Treće, jednostrano primenjuje SSP i snižavanjem carina gubi oko 200 miliona evra godišnje!A od EU jedno veliko ništa.Ovde se postavlja pitanje odgovronosti, tako omiljene reči predsednika, koji kaže da će on preuzeti odgovornost. Preuzmite je predsedniče za sva lažna obećanja i šarene laže!
Preporuke:
0
0
12 petak, 08 maj 2009 11:19
de silencio
a vi ste se,cenjena gospođo(i ovo nije cinizam jer vas,zaista,cenim,mada,eto-s kim si-takav si!)u'politici'okružili i prepustili mesto za delovanje 'matićkama,vildovima,žarkovićima..'i ostalima podobnima za svaku ideološku promenu paradigme.sve u svemu-srpska javnost ne postoji,ukinuta je sa mesta odakle besedi,deluje i mešetari 'matićka,dimitrijevići,...'.sa tog mesta obnavlja se i reteritorijalizuje srpska aktuelnost koja je,zahvaljujući njima,pa i vama jer ste im dali mesto- represivna,nesenzibilizirana,despotska,antisocijalna,nekreativna,bez znanja i ljubavi.to upravo pogoduje vlasti i zvaničnom znanju jer je srpska kreativna klasa pokazala svojim dejstvima da je korumpirana do kostiju a nikoga nema da im to i kaže.jer-kada nema leša,a oni su se potrudili da bolje od sebe izoluju i izbace iz javnog života,onemoguće profesijonalni rad,isključe iz vesti i medija,dakle da nas žive-pokopaju,onda nema ni zločina.upravo je taj monstruozan,osvetnički i 'zločinački zajednički poduhvat' na delu u srbiji. naravno,nije to srpski specijalitet,setimo se mandeljštama,pasternaka ali setimo se i micića.njima su presudili'prijatelji' i drštveni kontekst koga su hranili,svojim zlom i sitnodušjem,svojim kompleksima-'prijatelji'.razočaravajuće je da vi niste bili izbirljiviji i da,verovatno,ni danas ne znate sa kim imate posla.
Preporuke:
0
0
13 petak, 08 maj 2009 11:24
Baja Patak
Ne znam kako je u drugim „starim“ članicama EU, ali u Holandiji je uveliko aktuelizovano ono što je u ovom citatu rečeno: „... i da neće proći mnogo vremena pre nego što populisti sa ekstremne levice i desnice počnu da na osnovu toga ukrupnjavaju svoj politički kapital...“ Partija Slobode (PVV) desnog ekstremiste Vildersa, kojoj mnogi analitičari predskazuju da će posle sledećih izbora biti možda najveća u parlamentu - sada, u kampanji za Evropske izbore (generalna proba) jasno kažu: 1. Turska nikada i ni pod kojim uslovima u EU; 2. Niko više u EU (osim, možda, Islanda?); 3. Prijem Rumunije i Bugarske je velika greška i njih treba izbaciti. Ako takve partije postanu moćnije u EU, loše se piše svim potencijalnim kandidatima, bez obzira koliko su njihove „proevropske“ vlade poslušne i umiljate. Pitanje Kosova i prijema Srbije u EU sa ovakvim (opravdanim) stavom kakav ona sada ima, postaje već dosadno. Niko od predstavnika vladajućih stranaka ne sme priznati „da je car go“, tj. da bez „dobrosusedskih odnosa“ (čitaj: prihvatanja nezavisnosti) neće biti nikakvog prijema , čak i ako se nekim čudom pre rešenja tog pitanja dobije status kandidata. Što se FIAT-ovog ulaganja u Kragujevac tiče – sve smo videli, ali naravno – kriza je, šta se tu može, blablabla... S druge strane, taj isti Fiat hoće da proguta i Krajzlera i Opela bez sopstvenih ulaganja - manje više pomoću metoda koji je slikovito juče prikazao karikaturista Kolinjon u holandskom Folkskrantu. Naslov članka je, zaista, dobar – kao i sadržaj, ali ne bi bilo zgoreg da je gđa Smajlović na kraju eksplicitno iznela i svoj stav.
Preporuke:
0
0
14 petak, 08 maj 2009 13:10
Gazda Gruja
@ Černiševski

A sve to zato što smo, kao nojevi, zaboli glavu u pesak, pred činjenicom, da SMO MI TOME SKLONI!!!!
Nije li UPRAVO NAŠ NAROD, tj, njegova otprilike trećina, "in d frst plejs", na prvi znak opasnosti davno još prešao u Katolike, a druga trećina u Muslimane, i tako, faktički, prodao svoj identitet?

Suština, nije to nama prvi put - samo, mi uvek "nosimo košarkašku loptu na fudbalsku utakmicu" ; umesto da smo GRDILI SEBE, što su (od našeg) nastali ti, novi, narodi, mi smo sa prezrenjem gledali NjIH, misleći ko zna šta. Oni su... ovo ono... Koještarije.

To je bilo nekad, danas je "princip isti, ali su nijanse različite" - danas imamo MILIONSKU emigraciju, moji drugari, koji su otišli, su danas tamo veći Amerikanci od Abrahama Linkolna, promenili imena, prezimena, lažu da su Poljaci poreklom... Ovi što su ostali, (da vam ne pričam koliko ljudi ima Domovnice, Putovnice....), listom hoće da pobegnu. Od koliko sam samo devojaka čuo "ne vidim ja sebe ovde"...

Mislim, neće otići baba i deda. Neće oni. Dobiće partije svoje glasove, zato se niko "ne cima"...
Neće otići ni "ćale i keva" (još godinu-dve i eto, penzija... ćuti, ne talasaj)... jedino hoće da odu deca.

Ali, koga je to briga?
Počinje grand parada, menjam ženu, veliki brat, ili kakav drugi idiotski rialiti šou... Ne smarajte više vi nacionalisti! Dok vi niste došli, mi smo, pod Titom živeli kao ljudi!

E sad, mi OPET, možemo da se pretvaramo da to nije tako, i da se igramo naše omiljene igre - KOBAJAGI.

Tako se radi 40 godina. To nas je upropastilo.
Preporuke:
0
0
15 petak, 08 maj 2009 13:17
Sima
Za prosečnog srpskog glasača, Evropska unija je mesto "gde padaju pečeni pilići sa neba" i organizacija "lezi `lebe da te jedem". Istina za volju, kao takvu je svakog dana predstavljaju njeni ideolozi preko svojih medija. No kako se u zadnje vreme objekat žudnje poprilično udaljio, približli su se razni gripovi...a bogami ni Ruski i Kineski krediti (čitaj: novci)nisu više predmet sprdnje.

Sačekajte samo da krenu u ozbiljnu "Za NATO" kampanju, pa da vidite sve blagodeti te "miroljubive" organizacije, nasmejane vojnike (oba pola), ozarenu Iračku decu u ćaskanju sa duhovitim narednicima i beskrajne mogućnosti da izgubite glavu (i obraz) po avganistanskim vrletima.
Preporuke:
0
0
16 petak, 08 maj 2009 15:02
brm
čini mi se da svi pogrešno predstavljate prosečne Srbe kao naivčine i glupane, što nije tačno...podlaci da ali glupani ne...dobro oni (mnogi od NAS) znaju da to nije tako (mislim na bajke o EUdembeliji), ali dobro znaju koliko je brojna i privilegovana kasta državog aparata EU i koliko su im veće i večite plate od plata običnih radnika/seljaka/poštene inteligencije ŠIROM EVROPE..a jasno im je da je u Srbiji manja konkurencija za uglavljivanje u institucije nego u zemljama EU - nije ti potrebno ama baš nikakvo znanje - steći ćeš ga na kursevima...
Preporuke:
0
0
17 petak, 08 maj 2009 15:11
Danka
Smajlovic pokazuje vrline zanata: analizira i zapisuje sve vazne dogadjaje.
Takvih novinara je malo danas.
Komentari za ovaj clanak su zaista dobri: i Gazda Gruja i ostali pisu i misle slobodno.
Nekada su Afrikancima uvaljivali sarene staklene perle za tigrove koze.Indijancima "vrucu vodu" ili cebad inficiranu boginjama.
Ima li tako velikog bilborda na kome bi Srbe zamolili da misle kada glasaju. Ako im Botine,Dinkiceve,Vlahoviceve,Labusove,Djeliceve sarene pilule vec nisu popile pamet!?
Sakali ste....
Preporuke:
0
0
18 petak, 08 maj 2009 15:20
LjiljanaNL
Da ,gazda Grujo, imate pravo.Samo me cude konstatacije raznih ljudi da su Srbi lenji.Ja se ne bih sa tim slozila.Rodjena sam u Srbiji i radila sam 6 godina a onda 18 u Hrvatskoj.Nisam primetila tu lenjost.Radila sam mnogo a i moje koleginice
instrumentarke.Sad radim u Holandiji i trajalo bi dugo da vam objasnim koliko su to lenji ljudi, zasticeni raznim propisima,koje bez grize savesti koriste.A oni se cude meni zasto toliko radim,kad ne mora.
Cudim se svaki put neobavestenosti i gluposti mojih rodjaka,upotrebi recenica iz stampe bez razmisljanja o njihovoj tacnosti.Nije vise pet do dvanaest.
Podne je odavno proslo a niko ne pokusava da spasi ovo malo sto je jos ostalo.
Vidite,ja vas razumem iako imam preko 50 godina i hocu da dodjem sa decom u Srbiju,da pomognemo nasim radom i znanjem,ako je to moguce.Samo strah me ovolike demokratije, nama je i ovde preko glave od nje.
Preporuke:
0
0
19 petak, 08 maj 2009 19:23
Peter RV
Gdja. Smajlovic nam je dala jedan iscrpni godisnji izvjestaj o stanju nase nacije, odnosno drzave. Ekstrapolirati buducnost na ovoj bazi mozebit da je nepametno ali sto je sasvim pristojno, je izrazit nadu.
Kad sam ga procitao (dva puta -jer mi je gospodjim stil pisanja stvarao probleme u proslosti) postao sam optimista da su mozda predizborne prevare konacno, smrsile konce vladajucem rezimu. Ovo bi znacilo da Srbi prekinu da vjeruju politicarima-hohstaplerima i da okrenu zauvijek ledja EZ-i, u kojoj oni nikad ne mogu pripadat sem kao -sluge. Za nas je pravac jasan- "ex oriente lux" -sa slovenskom Rusijom, ako hocemo da prezivimo kao narod.
Ovaj izvjestaj mi daje, dakle- ovu nadu.
Preporuke:
0
0
20 petak, 08 maj 2009 21:31
drasko
Hvala gospodji Smajlovic. Jasno je, sve je jasno!
Inace otkad su autora smenili iz Politike prestao sam da kupujem te novine.
Preporuke:
0
0
21 petak, 08 maj 2009 22:08
au mile
Zapad je bio više nego obično zainteresovan za ishod glasanja u Srbiji. Strahovalo se od eventualnog neuspeha “prozapadnih” stranaka u Srbiji, jer bi se takav scenarij tumačio kao zapadni neuspeh na Balkanu. U krajnjem slučaju, u zapadnim prestonicama bi se tumačilo da je priznavanje nezavisnosti Kosova bilo avantura koja je gurnula Srbiju u zagrljaj Rusije. Uspeh koalicije “Za evropsku Srbiju” tumačio se, naprotiv, kao potvrda racionalnosti i realizma proalbanske politike vodećih zapadnih zemalja. (Po logici: ne samo što smo učinili što smo hteli, nego smo i srpskim liderima objasnili da je tako moralo biti – oni su uspeli da to progutaju, a njihovi građani da svare.)

Ovo je svakako suština. Ali zamislimo šta bi bilo da su maja prošle godine pobedile patriotske snage i da se Srbija odlučnije okrenula Rusiji. Ubeđen sam da bi se Srbija daleko bolje kotirala, i da bi se preispitala odluka o priznanju Kosova kao problematična u zemljama koje su se na to odlučile. Ova vlast je progurala EULEX, anestezirala srpsku javnost pričama o hiljadama evra besplatnih akcija, FIAT-ima, milijardama stranih investicija i o "Evropi koja nema alternativu". To su najveći uspesi ove vlade. Iz zapadne perspektive naravno.
Preporuke:
0
0
22 petak, 08 maj 2009 22:51
Nikola Turajlić
G. Smajlović kopa po smetlištu i iznosi na javu djubre Evropske Srbije, a pritom se uzdržava od davanja komentara.
Medjutim i ovakav "stil" pisanja imaće za posljedicu isključenje iz redova kolumnista NIN-a.
Pretpostavljam da je ona toga svesna kao i činjenice da nema što izgubiti, ali se nada da tim stvara kapital za budućnost i istovremeno pakosti sadašnjoj poziciji.
Vreme će pokazati da li je u pravu.
Preporuke:
0
0
23 subota, 09 maj 2009 13:21
Gazda Gruja
@Danka
Naravno ; padamo na lekcijama za treći razred osnovne - Vinetu, i tako ta lektira :-) ! Čuvaj se Anglo-saksonaca čak i darove kad donose!
@g-đa LjiljanaNL[/b]
Nije,nije, draga moja g-đo Ljiljana, nije to bila moja "packa" godinama, posebno ne Vašim ; kad kažem "teško mi je da objašnjavam bilo šta starijima od 40 godina", ja tu mislim na ove ovde, domaće, OSTARELE TITOVE PIONIRE, koji žale za vremenom kad su, kupujući farmerke po Trstu, iz zemlje izneli 6.1 milijardu dolara (pogledati fin. izveštaje Sev. Italije u periodu 1965-1975, ima na vebu) - DOBIJALI stanove rođačkim vezama, preko reda, bežali s`posla već u 12:00, a danas se "busaju u grudi", kako su ONI radili - oooo, kako su oni radili "za vreme Tita".
Posle su voleli Miloševića, ali ne zbog nečeg što je pričao, nego, zato što su se nadali da će biti novi Tito. Onda je sve to palo u vodu.
Danas su:
a) Apatični. Izgubljeni. Pasivni. Glasaju za Radikale, po inerciji i/ili za inat onim "drugima".
ili
b) Veruju da će EU doneti lovu i stanove na poklon. Tojest, (da ogolim sve,do srži), DA ĆE PRO-EVROPSKA PARTIJA U KOJU SU SE "UVALILI" (bez ikakvog razumevanja i udubljivanja u temu) DA IM, PONOVO, DODA KINTU i/ili POKLONI NEKI STAN...
---------
I tako dalje...
I meni je bilo teško da se suočim sa ovim.
Nisam bio siguran, nisam imao zaokruženu sliku pred očima.
A onda je, u privrednoj grani kojom se bavi moj drugar, došla "direktna strana investicija", i napravljena je inostrana fabrika, posao dobilo 100 radnika (bilo na TV). U roku od mesec dana, zatvoreno je preko 40 privatnih proizvodnji istog artikla po Srbiji, i posao je izgubilo oko 400 ljudi.
Sjajno, zar ne!?
Ali, ovo prolazi zato što se podilazi "pionirskom" konceptu "idi se zaposli negde"... "socijalno, zdravstveno i redovna plata" :-)
To je nama naša borba dala. Gomilu proletera / pionira.
E, sad to, lepo, spinuješ, pa anesteziraš (bravo "au mile"), ispereš mozak i gotovo.
Ti gazda,ne mi
Preporuke:
0
0
24 subota, 09 maj 2009 19:41
Nikola Turajlić
@ Gazda Gruja

Isprovociran višestrukim komentarima, koji se ne odnose na temu, preuzimam ulogu branioca Titovih pionira, a zato sam i kvalifikovan godinama i strukom.
Ali prvo da se osvrnem na komunikacijsku barijeru sa osobama preko 40 godina. Ovo me podseća na onu:"Kada bi ti majko znala kako je to roditi dete".
Priznajem da sam i sam maksimalno koristio (zloupotrebljavao) mogućnosti koje je pružao samupravni socijalizam.
No predjimo sada na iznesene optužbe na račun Titovih pionira i odmah da konstatiram da toliko koncentriranog besmisla na jednom mestu nisam odavno sreo.
Činjenica je da je ogromna većina Titovih pionira rintala kao stoka za male pare i životni san im je bio ispunjen kada su dobili dvosobni stan. Istina bilo je takvih koji su bili privilegovani (danas bi se to nazvalo elitom) koji su dobili prekoredno stan i nisu se znojili na poslu.
Ja im se ne čudim što oni ova, ne baš slavna vremena, sada pretvaraju u "raj na zemlji" jer su ih tranzicijski standardi koji se ispunjavaju pored ostalog i zbog "stupanja u EU" dovode doslovno do ili čak ispod ruba egzistencije. Oni gledaju na EU ne kao mogućnost "lezi hlebe da te jedem" već kao izbavljenje od pakla u kojem sada žive, zahvaljujući takovim koji imaju slične nazore kao nemilosrdni kritičar Titovih pionira.
Oni bi uvažavali radne standarde EU, čak i više od toga, kada bi se mogli zaposliti ili dobiti i minimalnu platu. Po g. Ljiljani za naše pionire bi EU radni standardi trebali biti bagatela. Što se tiče rukovodnih standarda zapadni su postavljeni tako visoko da ih je nemoguće dostignuti jer oni imaju tako savršeno razvijene piramide poslušnih da su komunisti za njih jadni amateri. O poslovnim i političkim standardima zapada dovoljno je pročitati intervju Džeralda Selentea (NSPM 6.3.2009.).
Dakle svi ti standardi koji vladaju u EU su obična propaganda (osim tehničkih) kojima nasedaju naivci tipa kritičara Titovih pionira.
Privilegovani Titovi pioniri su nova elita koja ne plače za Titom.
Preporuke:
0
0
25 nedelja, 10 maj 2009 03:33
Bojan Tripunovic
Sta reci osim:"Tekst je za deset desetki".
Svaka cast i veliko postovanje gospodjo Smajilovic. Iskreno, ljepse spavam, kad vidim da jos postoje ljudi koji misle, a novinari su i ne zele patolosku ambiciju novca i tapsanja po ramenu od strane EUropskih apartcika i stranih ambasada.
PS. Moja zemlja jos nije mrtva.
Preporuke:
0
0
26 nedelja, 10 maj 2009 11:37
Vojvođanin
Mi živimo bedno zbog naše mafije!

Naravno i zbog nespremnosti naših političara da se obračunaju sa mafijom, te spremnosti političara da sa njima prisno sarađuju!

Dobar deo pristalica EU vidi u tome JEDINO rešenje da se pobedi mafija jer ne nevide u državi bilo kakvu snagu koja to može!

Naravno da je jedno živeti u iluzijama "evropejstva i jedinsta" u EU a drugo kritički posmatrati naš ulazak u EU. Međutim predhodno naveden stav velikog broja ljudi nije neosnovan i zanemarljiv!

Teško mi je kada znam da će nas naša mafija podržati u neulasku u EU jer će to za njih značiti restituciju i zakonsko poslovanje.

S druge strane ni ova priča nije crno-bela pošto su npr. Bugari u EU pa EU ne rešava problem njihove mafijaške države već im udara sankcije na fondove.

Lično ne vidim izlazak Srbije iz ove bede i pobedu nad mafijom.
To je posao građana Srbije koji su iscrpljeni i depresivni a mafija je duboko pustila korene dok EU nije nikakav Mesija koji vidi i čuje naše muke i ostavlja sve svoje probleme da bi nas spasila bede!
Preporuke:
0
0
27 ponedeljak, 11 maj 2009 01:19
McMurphy
Srbija će u EU biti primljena tek kad se EU sažali na Srbe jer ih je dosad tako mnogo puta izigrala, a koliko puta će još, ne zna se. Što je najbolje, Srbe varaju sa takvom lakoćom da u EU jedinu dilemu mogu imati samo oko stepena retardiranosti ljudi koje tako lako svaki put obrlate. Da bi ubrzali sažaljenje evropskih humanista i tako skratili svoj put u EU, Srbi treba i dalje da izgledaju nedotupavni, čak i ako im iz stražnjica počne stizati u glave.
Preporuke:
0
0
28 ponedeljak, 11 maj 2009 19:49
Danka
@Vojvodjanin

Ko je Mafija koja diktira sve na ovom svetu ,pa i male lokalne (podobne) srpske pacere i marionetske politicare?
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner